Mocowanie kolumny zawieszenia / amortyzatora - motopiema.pl
ACURA / RSX coupe (DC_) / 2.0
  1. « Wróc do  motopiema.pl
  2. « Wróc do  Zawieszenie / tłumienie
  3. Mocowanie kolumny zawieszenia / amortyzatora
Kategorie

Mocowanie kolumny zawieszenia / amortyzatora do ACURA RSX coupe (DC_) 2.0 (149[kW] 203[KM])

Strona: z 1

Filtruj wg. producentów

Zaznacz wszystkich

ŁOŻYSKO PODUSZKI AMORT. HONDA CIVIC/CR-V II/FR-V 01- FEBEST HB-001

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora

Kod produktu: FSTHB-001

Producent: FEBEST

Ciężar [kg]: 0,05 Długość opakowania [cm]: 9,6 Szerokość opakowania [cm]: 9,6 Wysokość opakowania [cm]: 1,3
Rok modelowy od: 2002
Ciężar [kg]: 0,05 Długość opakowania [cm]: 9,6 Szerokość opakowania [cm]: 9,6 Wysokość opakowania [cm]: 1,3
38,28 zł
brutto / SZT.
Dostępny

Duża ilość

Strona: z 1

Zestawy montażowe amortyzatorów

 

Podstawowym zadaniem zestawów montażowych to prawidłowe połączenie kompletnych amortyzatorów w nadwoziu pojazdu. Zestawy zapewniają prawidłowe osadzenie sprężyny na amortyzatorze. Dodatkowa zaletą nowego zestawu montażowego jest precyzyjne prowadzenie naszego pojazdu, a manewrowanie staje się lekkie i przyjemne. Dzięki zastosowaniu sprężystego materiału z jakiego są wykonane ograniczają wibracje przenoszone z kół na koło kierownicy oraz nadwozie. Zapewniając odpowiednia charakterystykę pracy pozwalają na minimalizowanie uszkodzeń amortyzatora, a co za tym idzie wydłuża jego zdolność do prawidłowej pracy.

 

Pamiętajmy wymiana zestawów montażowych powinna być stosowana każdorazowo podczas wymiany amortyzatorów. Niezwłocznie należy je również wymienić w przypadku uszkodzenia któregokolwiek z jego elementów, aby zapobiec uszkodzeniu prawidłowo działającego amortyzatora.

A dlaczego zestawy montażowe powinniśmy wymieniać? Głównie z tego względu aby zapobiec uszkodzeniu amortyzatora, a co za tym idzie przedłużyć jego żywotność. Uszkodzone zestawy montażowe mają ogromny wpływ na geometrię zawieszenia pojazdu, ponieważ wiąże się to z przestawieniem kąta pochylenia koła oraz kąta pochylenia osi zataczania (w przypadku przedniej osi), co pociąga za sobą rozregulowanie zbieżności osi i wyjście poza zakres tolerancji. Skutkiem tego jest ścinanie opon i utrata pewności prawidłowego prowadzenia pojazdu.