Mocowanie kolumny zawieszenia / amortyzatora - motopiema.pl
ACURA / RDX / 2.3 Turbo
  1. « Wróc do  motopiema.pl
  2. « Wróc do  Zawieszenie / tłumienie
  3. Mocowanie kolumny zawieszenia / amortyzatora
Kategorie

Mocowanie kolumny zawieszenia / amortyzatora do ACURA RDX 2.3 Turbo (179[kW] 243[KM])

Strona: z 1

Filtruj wg. producentów

Zaznacz wszystkich

ŁOŻYSKO PODUSZKI AMORT. HONDA CR-V 07- FEBEST HB-RE

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora

Kod produktu: FSTHB-RE

Producent: FEBEST

Ciężar [kg]: 0,075 Długość opakowania [cm]: 11,3 Szerokość opakowania [cm]: 11,3 Wysokość opakowania [cm]: 1,3
Typ skrzyni biegów: AT Rok modelowy od: 2007 Rok modelowy do: 2009
Ciężar [kg]: 0,075 Długość opakowania [cm]: 11,3 Szerokość opakowania [cm]: 11,3 Wysokość opakowania [cm]: 1,3
64,13 zł
brutto / SZT.
Niedostępny
Strona: z 1

Zestawy montażowe amortyzatorów

 

Podstawowym zadaniem zestawów montażowych to prawidłowe połączenie kompletnych amortyzatorów w nadwoziu pojazdu. Zestawy zapewniają prawidłowe osadzenie sprężyny na amortyzatorze. Dodatkowa zaletą nowego zestawu montażowego jest precyzyjne prowadzenie naszego pojazdu, a manewrowanie staje się lekkie i przyjemne. Dzięki zastosowaniu sprężystego materiału z jakiego są wykonane ograniczają wibracje przenoszone z kół na koło kierownicy oraz nadwozie. Zapewniając odpowiednia charakterystykę pracy pozwalają na minimalizowanie uszkodzeń amortyzatora, a co za tym idzie wydłuża jego zdolność do prawidłowej pracy.

 

Pamiętajmy wymiana zestawów montażowych powinna być stosowana każdorazowo podczas wymiany amortyzatorów. Niezwłocznie należy je również wymienić w przypadku uszkodzenia któregokolwiek z jego elementów, aby zapobiec uszkodzeniu prawidłowo działającego amortyzatora.

A dlaczego zestawy montażowe powinniśmy wymieniać? Głównie z tego względu aby zapobiec uszkodzeniu amortyzatora, a co za tym idzie przedłużyć jego żywotność. Uszkodzone zestawy montażowe mają ogromny wpływ na geometrię zawieszenia pojazdu, ponieważ wiąże się to z przestawieniem kąta pochylenia koła oraz kąta pochylenia osi zataczania (w przypadku przedniej osi), co pociąga za sobą rozregulowanie zbieżności osi i wyjście poza zakres tolerancji. Skutkiem tego jest ścinanie opon i utrata pewności prawidłowego prowadzenia pojazdu.