Filtr oleju - motopiema.pl
ACURA / NSX targa (NA1) / T 3.0
  1. « Wróc do  motopiema.pl
  2. « Wróc do  Filtr
  3. Filtr oleju
Kategorie

Filtr oleju do ACURA NSX targa (NA1) T 3.0 (188[kW] 256[KM])

Strona: z 1

Filtruj wg. producentów

Zaznacz wszystkich

FILTR OLEJU HONDA LEGEND MANN-FILTER W 815/82

Filtr oleju

Kod produktu: W815/82/MAN

Producent: MANN-FILTER

Wysokość [mm]: 115 Wymiar gwintu: M 22 X 1.5 średnica zewnętrzna [mm]: 82 Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z zaworem zwrotnym Średnica zewnętrzna 2 [mm]: 78 Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 69 Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]: 1,0
Część pasuje do wybranego pojazdu
Wysokość [mm]: 115 Wymiar gwintu: M 22 X 1.5 średnica zewnętrzna [mm]: 82 Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z zaworem zwrotnym Średnica zewnętrzna 2 [mm]: 78 Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 69 Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]: 1,0
32,90 zł
brutto / SZT.
Dostępny

Mała ilość

FILTR OLEJU FILTRON OP 593

Filtr oleju

Kod produktu: OP593/FIL

Producent: FILTRON

Wysokość [mm]: 112,5 Wymiar gwintu: M 22X1,5 średnica zewnętrzna [mm]: 80 Rodzaj zaworu: Zawór ograniczający ciśnienie Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z zaworem zwrotnym
Część pasuje do wybranego pojazdu
Wysokość [mm]: 112,5 Wymiar gwintu: M 22X1,5 średnica zewnętrzna [mm]: 80 Rodzaj zaworu: Zawór ograniczający ciśnienie Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z zaworem zwrotnym
22,56 zł
brutto / SZT.
Dostępny

Mała ilość

FILTR OLEJU HONDA LEGEND I (HS, KA) 2.7 I 24V (KA4) SZT NIPPARTS NIPPARTS J1314007

Filtr oleju

Kod produktu: J1314007

Producent: NIPPARTS

Wysokość [mm]: 112 Gwint wewnętrzny [mm]: M22 x 1,5 średnica zewnętrzna [mm]: 81 Specyfikacja: DISCONTINUED
Część pasuje do wybranego pojazdu
Wysokość [mm]: 112 Gwint wewnętrzny [mm]: M22 x 1,5 średnica zewnętrzna [mm]: 81 Specyfikacja: DISCONTINUED
0,00 zł
brutto / SZT.
Niedostępny
Strona: z 1

Filtr oleju - jego zadaniem jest zatrzymywanie zanieczyszczeń, które powstają na skutek ścierania się współpracujących ze sobą części wewnątrz silnika oraz które dostają się do oleju bezpośrednio z komory spalania.

Filtr puszkowy (spin-on)

Filtr jest przykręcany bezpośrednio do korpusu lub kadłubu silnika. Składa się on z wkładu filtracyjnego zamkniętego w głównie stalowej obudowie. Prostota wymiany oraz duża odporność na uszkodzenia czynią filtr puszkowy jego głównymi zaletami. Obsługa olejowa staję prostsza, dzięki zastosowaniu tego typu filtra oraz zapewnia znikome dostawanie się zanieczyszczeń do wnętrza silnika podczas wymiany filtra.

 

Wkład filtra oleju

 

Wkłady filtra oleju montowane są w obudowach w obudowach bezpośrednio zintegrowanych na korpusie silnika. Montaż filtra jest niezwykle prosty. Wystarczy odkręcić "zakrętkę" obudowy i zamontować nowy wkład, który jest idealnie ustalany poprzez budowę wewnętrzną korpusu. Wszelkie zawory zintegrowane są w obudowie filtra, więc materiały użyte do produkcji wkładu, to jedynie papier i tworzywo sztuczne. Dzięki temu utylizacja wkładu filtra jest przyjazna dla środowiska.