Przebiegi między regulacjami - motopiema.pl
ACURA / NSX targa (NA1) / 3.0
  1. « Wróc do  motopiema.pl
  2. « Wróc do  Serwis / inspekcja / przegląd - części
  3. Przebiegi między regulacjami
Kategorie

Przebiegi między regulacjami do ACURA NSX targa (NA1) 3.0 (201[kW] 273[KM])

Strona: z 1

Filtruj wg. producentów

Zaznacz wszystkich

PASEK W/KLINOWY 5X1103 GATES 5PK1103

Pasek klinowy wielorowkowy

Kod produktu: 5PK1103/GTS

Producent: GATES

Długość [mm]: 1103 Szerokość [mm]: 17,8 Kolor: czarny Materiał: Poliester Materiał: EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) Ilość żeber: 5
Urządzenia napędzane: agregat napędzany: alternator
Długość [mm]: 1103 Szerokość [mm]: 17,8 Kolor: czarny Materiał: Poliester Materiał: EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) Ilość żeber: 5
29,42 zł
brutto / SZT.
Dostępny

Duża ilość

ŚWIECA ISKR. OE136 CHAMPION OE136/T10

Świeca zapłonowa

Kod produktu: OE136/T10/CHA

Producent: CHAMPION

Odstęp elektrod: 0,8 Technika połączeń: SAE Wymiar gwintu: M14x1.25 Rozmiar klucza: 16 mm Jakość/Klasa: Pt GE Świeca zapłonowa: 1 elektroda masowa Świeca zapłonowa: z płaskim gniazdem uszczelki Świeca zapłonowa: Elektroda środkowa platynowa Długość gwintu [mm]: 19 Techniczny numer informacyjny: RC8PYP Położenie elektrod [mm]: 3 Moment dokręcenia od [Nm]: 20 Moment dokręcenia do [Nm]: 30 Opór od [kOhm]: 6 Opór do [kOhm]: 15 Wysięg [mm]: 1,5
Wymagana ilość: 6
Odstęp elektrod: 0,8 Technika połączeń: SAE Wymiar gwintu: M14x1.25 Rozmiar klucza: 16 mm Jakość/Klasa: Pt GE Świeca zapłonowa: 1 elektroda masowa Świeca zapłonowa: z płaskim gniazdem uszczelki Świeca zapłonowa: Elektroda środkowa platynowa Długość gwintu [mm]: 19 Techniczny numer informacyjny: RC8PYP Położenie elektrod [mm]: 3 Moment dokręcenia od [Nm]: 20 Moment dokręcenia do [Nm]: 30 Opór od [kOhm]: 6 Opór do [kOhm]: 15 Wysięg [mm]: 1,5
23,81 zł
brutto / SZT.
Dostępny

Duża ilość

ŚWIECA ISKR. OE179 CHAMPION OE179/T10

Świeca zapłonowa

Kod produktu: OE179/T10/CHA

Producent: CHAMPION

Odstęp elektrod: 1 Technika połączeń: M4/SAE Wymiar gwintu: M14x1.25 Rozmiar klucza: 16 mm Jakość/Klasa: Pt GE Świeca zapłonowa: 1 elektroda masowa Świeca zapłonowa: z płaskim gniazdem uszczelki Świeca zapłonowa: Elektroda środkowa irydowa Długość gwintu [mm]: 19 Techniczny numer informacyjny: RC8WYPB4 Położenie elektrod [mm]: 3 Moment dokręcenia od [Nm]: 20 Moment dokręcenia do [Nm]: 30 Opór od [kOhm]: 3 Opór do [kOhm]: 10 Wysięg [mm]: 1,5
Wymagana ilość: 6 alternatywnie:
Odstęp elektrod: 1 Technika połączeń: M4/SAE Wymiar gwintu: M14x1.25 Rozmiar klucza: 16 mm Jakość/Klasa: Pt GE Świeca zapłonowa: 1 elektroda masowa Świeca zapłonowa: z płaskim gniazdem uszczelki Świeca zapłonowa: Elektroda środkowa irydowa Długość gwintu [mm]: 19 Techniczny numer informacyjny: RC8WYPB4 Położenie elektrod [mm]: 3 Moment dokręcenia od [Nm]: 20 Moment dokręcenia do [Nm]: 30 Opór od [kOhm]: 3 Opór do [kOhm]: 10 Wysięg [mm]: 1,5
65,63 zł
brutto / SZT.
Dostępny

Duża ilość

BERU

ŚWIECA ZAPŁONOWA KIA PRO CEE'D ED 2,0 08- BERU BY DRIV UPT12P

Świeca zapłonowa

Kod produktu: UPT12P/BER

Producent: BERU

Odstęp elektrod: 0,75 Technika połączeń: SAE Wymiar gwintu: M14x1,25 Rozmiar klucza: 16 mm Jakość/Klasa: Poly-V Tit Świeca zapłonowa: 1 elektroda masowa Świeca zapłonowa: z płaskim gniazdem uszczelki Świeca zapłonowa: Elektroda środkowa platynowa Długość gwintu [mm]: 19 Moment dokręcenia od [Nm]: 20 Moment dokręcenia do [Nm]: 30 Opór od [kOhm]: 3 Opór do [kOhm]: 10
Wymagana ilość: 6 alternatywnie:
Odstęp elektrod: 0,75 Technika połączeń: SAE Wymiar gwintu: M14x1,25 Rozmiar klucza: 16 mm Jakość/Klasa: Poly-V Tit Świeca zapłonowa: 1 elektroda masowa Świeca zapłonowa: z płaskim gniazdem uszczelki Świeca zapłonowa: Elektroda środkowa platynowa Długość gwintu [mm]: 19 Moment dokręcenia od [Nm]: 20 Moment dokręcenia do [Nm]: 30 Opór od [kOhm]: 3 Opór do [kOhm]: 10
16,63 zł
brutto / SZT.
Dostępny

Duża ilość

USZCZELKA KORKA MISY OLEJU SZT ELRING ELRING 243.600

Pierścień uszczelniający, korek spustowy oleju

Kod produktu: ELR 243.600

Producent: ELRING

Grubość [mm]: 2 Kształt: Wersja A Materiał: Aluminium Średnica wewnętrzna [mm]: 14 średnica zewnętrzna [mm]: 22 DIN / ISO: 7603
Część pasuje do wybranego pojazdu
Grubość [mm]: 2 Kształt: Wersja A Materiał: Aluminium Średnica wewnętrzna [mm]: 14 średnica zewnętrzna [mm]: 22 DIN / ISO: 7603
1,17 zł
brutto / SZT.
Dostępny

Duża ilość

PASEK W/KLINOWY 4X978 GATES 4PK978

Pasek klinowy wielorowkowy

Kod produktu: 4PK978/GTS

Producent: GATES

Długość [mm]: 978 Szerokość [mm]: 14,24 Kolor: czarny Materiał: Poliester Materiał: EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) Ilość żeber: 4
Urządzenia napędzane: agregat napędzany: kompresor klimatyzacji
Długość [mm]: 978 Szerokość [mm]: 14,24 Kolor: czarny Materiał: Poliester Materiał: EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) Ilość żeber: 4
21,46 zł
brutto / SZT.
Dostępny

Mała ilość

PASEK MICRO-V 4PK978 FORD/MB/HYUNDAI/PGT 305 1.6 /G 48363/ GATES SZT GATES GATES 4PK978

Pasek klinowy wielorowkowy

Kod produktu: G 4PK978

Producent: GATES

Długość [mm]: 978 Szerokość [mm]: 14,24 Kolor: czarny Materiał: Poliester Materiał: EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) Ilość żeber: 4
Urządzenia napędzane: agregat napędzany: kompresor klimatyzacji
Długość [mm]: 978 Szerokość [mm]: 14,24 Kolor: czarny Materiał: Poliester Materiał: EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) Ilość żeber: 4
0,00 zł
brutto / SZT.
Niedostępny

PASEK MICRO-V 5PK1103 HON.ACCORD/TOY.COR/CEL/CAM /G 58373/ GATES SZT GATES GATES 5PK1103

Pasek klinowy wielorowkowy

Kod produktu: G 5PK1103

Producent: GATES

Długość [mm]: 1103 Szerokość [mm]: 17,8 Kolor: czarny Materiał: Poliester Materiał: EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) Ilość żeber: 5
Urządzenia napędzane: agregat napędzany: alternator
Długość [mm]: 1103 Szerokość [mm]: 17,8 Kolor: czarny Materiał: Poliester Materiał: EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) Ilość żeber: 5
0,00 zł
brutto / SZT.
Niedostępny
Strona: z 1

Obecnie produkowane oleje przekładniowe mają wspólne cechy - skład. Olej w znacznej większości składa się z bazy olejowej. Ale sama baza nie zadba odpowiednio o skrzynię. Dlatego tak ważne są uszlachetniacze dodane do oleju.

Baza bez dodatków jest w zasadzie bezużyteczna. Podobnie rzecz ma się w przypadku całej masy dodatków w kiepskiej bazie olejowej. Dlatego tak ważna jest kombinacja odpowiednich dodatków z dobrą bazą oleju. Istnieje kilka uszlachetniaczy, które laboranci dodają do oleju w procesie produkcji:

  • detergenty - zmniejszają powstawanie zanieczyszczeń i złogów przyklejających się do metalowych powierzchni silnika, zapobiegają korozji
  • dyspergatory - sprawiają, że cząstki unoszą się w oleju zamiast ulegać koagulacji (łączeniu się) złogów w większe cząstki
  • przeciwutleniacze - spełniają rolę konserwantu, zapobiegają starzeniu się oleju
  • antyspieniacze - konserwanty, nie dopuszczają do tworzenia się piany w wyniku intensywnego mieszania się powietrza z olejem (ograniczają również kawitację)
  • dodatki smarnościowe - to głównie dodatki przeciwzużyciowe, związane z ekstremalnym ciśnieniem i pochłaniacze korozji
  • substancje usprawniające olej - w olejach mineralnych będą to substancje zwiększające lepkość, czy obniżające temperaturę płynięcia, w olejach syntetycznych to dodatki chroniące konkretne tworzywa np. uszczelki

 

Reasumując, dodatki w oleju przekładniowym pomagają w utrzymaniu filmu olejowego na powierzchni styku współpracujących części w skrzyni. To właśnie uzyskanie nieprzerwanego filmu olejowego pozwala na utrzymanie powierzchni współpracujących kół zębatych w doskonałej kondycji.

Pamietajmy jednak, że bez względu na rodzaj oleju i jego składowe, regularna wymiana oleju, czasami wraz z filtrem, pozwoli na bezawaryjną pracę naszej przekładni (skrzyni biegów manualnej, skrzyni biegów automatycznej, czy reduktorów i mostów napędowych).