Filtr oleju - motopiema.pl
ACURA / MDX (YD3) / 3.5 AWD
  1. « Wróc do  motopiema.pl
  2. « Wróc do  Silnik
  3. « Wróc do  Smarowanie
  4. Filtr oleju
Kategorie

Filtr oleju do ACURA MDX (YD3) 3.5 AWD (215[kW] 292[KM])

Strona: z 1

Filtruj wg. producentów

Zaznacz wszystkich

FILTR OLEJU HONDA SZT KNECHT KNECHT OC 617

Filtr oleju

Kod produktu: KNT OC617

Producent: KNECHT

Średnica [mm]: 65,5 Wysokość [mm]: 86,5 Gwintowana złączka: M20x1,5 Moment dokręcenia [Nm]: 16 Rodzaj filtra: Filtr przykręcany Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 52,4 Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego: OCS 4
Część pasuje do wybranego pojazdu
Średnica [mm]: 65,5 Wysokość [mm]: 86,5 Gwintowana złączka: M20x1,5 Moment dokręcenia [Nm]: 16 Rodzaj filtra: Filtr przykręcany Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 52,4 Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego: OCS 4
13,70 zł
brutto / SZT.
Dostępny

Duża ilość

FILTR OLEJU HONDA HENGST FILTER H90W25

Filtr oleju

Kod produktu: H90W25/HEN

Producent: HENGST FILTER

Wysokość [mm]: 100,0 Wymiar gwintu: M20x1,5 Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]: 63,0 średnica zewnętrzna [mm]: 81,0 Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
Część pasuje do wybranego pojazdu
Wysokość [mm]: 100,0 Wymiar gwintu: M20x1,5 Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]: 63,0 średnica zewnętrzna [mm]: 81,0 Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
12,74 zł
brutto / SZT.
Dostępny

Duża ilość

FILTR OL.ACCORD 1.6,2.0,2.2 MAHLE OC 617

Filtr oleju

Kod produktu: OC 617

Producent: MAHLE ORIGINAL

Średnica [mm]: 65,5 Wysokość [mm]: 86,5 Gwintowana złączka: M20x1,5 Moment dokręcenia [Nm]: 16 Rodzaj filtra: Filtr przykręcany Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 52,4 Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego: OCS 4
Część pasuje do wybranego pojazdu
Średnica [mm]: 65,5 Wysokość [mm]: 86,5 Gwintowana złączka: M20x1,5 Moment dokręcenia [Nm]: 16 Rodzaj filtra: Filtr przykręcany Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 52,4 Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego: OCS 4
0,00 zł
brutto / SZT.
Niedostępny
Strona: z 1

Filtr oleju - jego zadaniem jest zatrzymywanie zanieczyszczeń, które powstają na skutek ścierania się współpracujących ze sobą części wewnątrz silnika oraz które dostają się do oleju bezpośrednio z komory spalania.

Filtr puszkowy (spin-on)

Filtr jest przykręcany bezpośrednio do korpusu lub kadłubu silnika. Składa się on z wkładu filtracyjnego zamkniętego w głównie stalowej obudowie. Prostota wymiany oraz duża odporność na uszkodzenia czynią filtr puszkowy jego głównymi zaletami. Obsługa olejowa staję prostsza, dzięki zastosowaniu tego typu filtra oraz zapewnia znikome dostawanie się zanieczyszczeń do wnętrza silnika podczas wymiany filtra.

 

Wkład filtra oleju

 

Wkłady filtra oleju montowane są w obudowach w obudowach bezpośrednio zintegrowanych na korpusie silnika. Montaż filtra jest niezwykle prosty. Wystarczy odkręcić "zakrętkę" obudowy i zamontować nowy wkład, który jest idealnie ustalany poprzez budowę wewnętrzną korpusu. Wszelkie zawory zintegrowane są w obudowie filtra, więc materiały użyte do produkcji wkładu, to jedynie papier i tworzywo sztuczne. Dzięki temu utylizacja wkładu filtra jest przyjazna dla środowiska.