Pompa paliwa - motopiema.pl
ABARTH / 500 / 595 / 695 (312_) / 1.4 (312.AXD1A)
  1. « Wróc do  motopiema.pl
  2. « Wróc do  Układ zasilania paliwem
  3. « Wróc do  Pompa paliwa / dodatki
  4. Pompa paliwa
Kategorie

Pompa paliwa do ABARTH 500 / 595 / 695 (312_) 1.4 (312.AXD1A) (99[kW] 135[KM])

Strona: z 1

Filtruj wg. producentów

Zaznacz wszystkich

POMPA PALIWA FIAT KPL. VDO 228-235-106-001Z

Zespół zasilający

Kod produktu: 228-235-106-001Z/VDO

Producent: VDO

Ciśnienie [bar]: 4,0 Rodzaj paliwa: benzyna Napięcie robocze [V]: 12
Kod silnika: 312 A1.000
Ciśnienie [bar]: 4,0 Rodzaj paliwa: benzyna Napięcie robocze [V]: 12
489,58 zł
brutto / SZT.
Dostępny

Duża ilość

POMPA PALIWA ELEKTR POMPY PALIWA ERA 775165A SZT ERA ERA 775165A

Zespół zasilający

Kod produktu: ERA 775165A

Producent: ERA

Ciężar [kg]: 0,944 Ciśnienie [bar]: 3 Tryb pracy: elektryczny Ilość połączeń: 4 Wydatek [l/h]: 120 Wersja: VDO
Część pasuje do wybranego pojazdu
Ciężar [kg]: 0,944 Ciśnienie [bar]: 3 Tryb pracy: elektryczny Ilość połączeń: 4 Wydatek [l/h]: 120 Wersja: VDO
193,75 zł
brutto / SZT.
Dostępny

Duża ilość

POMPA PAL. ELEKTRYCZNA FIAT (MODUŁ) PIERBURG 7.02701.88.0

Zespół zasilający

Kod produktu: 7.02701.88.0

Producent: PIERBURG

średnica [mm]: 135 Ciśnienie [bar]: 3,5 Tryb pracy: elektryczny Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z czujnikiem poziomu paliwa Ciśnienie [psi]: 50,75 Ilość połączeń: 1 Natężenie prądu do [A]: 5,3 Długość całkowita [mm]: 215
Część pasuje do wybranego pojazdu
średnica [mm]: 135 Ciśnienie [bar]: 3,5 Tryb pracy: elektryczny Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z czujnikiem poziomu paliwa Ciśnienie [psi]: 50,75 Ilość połączeń: 1 Natężenie prądu do [A]: 5,3 Długość całkowita [mm]: 215
705,91 zł
brutto / SZT.
Dostępny

Duża ilość

POMPA PAL. ELEKTRYCZNA FIAT 500 0,9 13- BOSCH 0 580 200 008

Zespół zasilający

Kod produktu: 0580200008/BOS

Producent: BOSCH

Strona zabudowy: w zbiorniku paliwa Tryb pracy: elektryczny
TECDOC-Nr silnika: 312 A1.000 Rok prod. do: 2011.08
Strona zabudowy: w zbiorniku paliwa Tryb pracy: elektryczny
401,18 zł
brutto / SZT.
Dostępny

Mała ilość

POMPA PAL. ELEKTRYCZNA FIAT (MODUŁ) 500/PANDA II DELPHI FG1061-12B1

Zespół zasilający

Kod produktu: FG1061-12B1

Producent: DELPHI

Napięcie [V]: 12 Ciśnienie [bar]: 3 Ciśnienie robocze [bar]: 3 Tryb pracy: elektryczny Natężenie prądu [A]: 9 Wydatek [l/h]: 100
Część pasuje do wybranego pojazdu
Napięcie [V]: 12 Ciśnienie [bar]: 3 Ciśnienie robocze [bar]: 3 Tryb pracy: elektryczny Natężenie prądu [A]: 9 Wydatek [l/h]: 100
335,93 zł
brutto / SZT.
Dostępny

Mała ilość

CZESCI SAMOCHODOWE SID 72275 SIDAT 72275

Zespół zasilający

Kod produktu: SID 72275

Producent: SIDAT

Ciśnienie robocze [bar]: 4 Stylizacja od: VDO Układ wtryskowy: Wtrysk wielopunktowy (MPI)
Część pasuje do wybranego pojazdu
Ciśnienie robocze [bar]: 4 Stylizacja od: VDO Układ wtryskowy: Wtrysk wielopunktowy (MPI)
0,00 zł
brutto / SZT.
Niedostępny

POMPY PALIWA SID 72627 SIDAT SIDAT 72627

Zespół zasilający

Kod produktu: SID 72627

Producent: SIDAT

Układ wtryskowy: Wtrysk wielopunktowy (MPI)
Część pasuje do wybranego pojazdu
Układ wtryskowy: Wtrysk wielopunktowy (MPI)
0,00 zł
brutto / SZT.
Niedostępny

POMPY PALIWA SID 72719 SIDAT SIDAT 72719

Zespół zasilający

Kod produktu: SID 72719

Producent: SIDAT

Ciśnienie robocze [bar]: 3,5 Stylizacja od: MARWAL Wydatek [l/h]: 105
Część pasuje do wybranego pojazdu
Ciśnienie robocze [bar]: 3,5 Stylizacja od: MARWAL Wydatek [l/h]: 105
0,00 zł
brutto / SZT.
Niedostępny

POMPA PALIWA KPL. FORD VEMO V24-09-0009

Zespół zasilający

Kod produktu: VM V24-09-0009

Producent: VEMO

Napięcie [V]: 12 Ciężar [kg]: 1,026 Szerokość opakowania [cm]: 22,8 Wysokość opakowania [cm]: 15,2 Głębokość opakowania [cm]: 32,4
Część pasuje do wybranego pojazdu
Napięcie [V]: 12 Ciężar [kg]: 1,026 Szerokość opakowania [cm]: 22,8 Wysokość opakowania [cm]: 15,2 Głębokość opakowania [cm]: 32,4
0,00 zł
brutto / SZT.
Niedostępny

POMPA PALIWA ELEKTR FIAT ERA 775165

Zespół zasilający

Kod produktu: ERA 775165

Producent: ERA

Ciężar [kg]: 0,944 Ciśnienie [bar]: 3 Tryb pracy: elektryczny Ilość połączeń: 4 Wydatek [l/h]: 120 Wersja: VDO
Część pasuje do wybranego pojazdu
Ciężar [kg]: 0,944 Ciśnienie [bar]: 3 Tryb pracy: elektryczny Ilość połączeń: 4 Wydatek [l/h]: 120 Wersja: VDO
0,00 zł
brutto / SZT.
Niedostępny

POMPA PALIWA ELEKTR FIAT - IVECO - ERA 775309

Zespół zasilający

Kod produktu: ERA 775309

Producent: ERA

Ciśnienie [bar]: 4 Tryb pracy: elektryczny Ilość połączeń: 4 Wydatek [l/h]: 100
Część pasuje do wybranego pojazdu
Ciśnienie [bar]: 4 Tryb pracy: elektryczny Ilość połączeń: 4 Wydatek [l/h]: 100
0,00 zł
brutto / SZT.
Niedostępny

POMPA PALIWA ELEKTR FIAT - FORD - ERA 775538

Zespół zasilający

Kod produktu: ERA 775538

Producent: ERA

Ciśnienie [bar]: 3 Ilość połączeń: 4 Wydatek [l/h]: 110 Wersja: MARWAL
Część pasuje do wybranego pojazdu
Ciśnienie [bar]: 3 Ilość połączeń: 4 Wydatek [l/h]: 110 Wersja: MARWAL
0,00 zł
brutto / SZT.
Niedostępny

FIAT PANDA 2003-> 1,1 1,2 KPL MEAT & DORIA 76877

Zespół zasilający

Kod produktu: MEA 76877

Producent: MEAT&DORIA

Ciśnienie robocze [bar]: 4 Stylizacja od: VDO Układ wtryskowy: Wtrysk wielopunktowy (MPI)
Część pasuje do wybranego pojazdu
Ciśnienie robocze [bar]: 4 Stylizacja od: VDO Układ wtryskowy: Wtrysk wielopunktowy (MPI)
0,00 zł
brutto / SZT.
Niedostępny
Strona: z 1

Pompa Paliwa

Niemal wszystkie pojazdy poruszające się na świecie potrzebują paliwa, aby sprawnie się przemieszczać. Dzisiejsza technologia pozwala na korzystanie z paliw stałych, gazowych oraz płynnych. Te ostatnie by dostać się do jednostki napędowej często muszą przebyć długą drogę, przebiegającą ze zbiornika, poprzez sieć przewodów, do silnika. Tu z pomocą przychodzi pompa paliwa. Jest to nic innego jak urządzenie tłoczące, które dostarcza paliwo pod odpowiednim ciśnieniem do jednostki napędowej.
Pompy paliwa można ogólnie podzielić na elektryczne oraz mechaniczne. Te pierwsze jak nazwa wskazuje, to pompy, które działają wyłącznie po dostarczeniu energii elektrycznej. Mechaniczne zaś napędzane są z wałka bądź za pomocą paska przez samą jednostkę napędową. Kolejne kryterium to podział na pompy niskiego oraz wysokiego ciśnienia. Tutaj sprawa jest banalnie prosta. Pompy Paliwa niskiego ciśnienia, to takie, które generują maksymalnie kilkanaście Bar ciśnienia roboczego , wysokiego ciśnienia zaś o rząd wielkości więcej.

Umiejscowienie pompy paliwa zależy w głównej mierze od rodzaju pompy oraz rodzaju jednostki napędowej. Większość pojazdów napędzanych benzynowymi jednostkami posiadają pompy paliwa w tylnej części pojazdu, bardzo często w zbiorniku paliwa. Starsze jednostki posiadały także pompy zewnętrzne, umiejscowione na lub obok zbiornika paliwa. Silniki wysokoprężne natomiast, zarówno starszej i nowszej generacji, posiadają różnego typu pompy zamontowane na jednostce napędowej. Chodzi tu głównie o pompy rotacyjne ( np. stare Tdi) bądź pompy wysokiego ciśnienia w jednostkach common rail. Jednostki wysokoprężne z pompowtyskiwaczami ze względów konstrukcyjnych posiadają dodatkowo pompę w zbiorniku paliwa.

Możliwe awarie pompy paliwa

Jak rozpoznać, że jest coś nie tak z pompą paliwową? Najczęstsza awaria to zbyt niskie ciśnienie wytwarzane przez pompę paliwa. Objawia się często spadkiem mocy i utratę dynamiki pojazdu, utrudnionym rozruchem bądź unieruchomieniem pojazdu. Jak rozpoznać, że powodem problemów z rozruchem może być pompa? W przypadku aut z pompą w baku, najłatwiej nasłuchiwać czy z okolic zbiornika ( który na ogół znajduję się pod tylną kanapą) dobiega dźwięk lekkiego pisku bądź buczenia, czy też jest głucha cisza. Gdy nie dochodzi żaden odgłos, można domniemywać o niesprawności pompy. W przypadku pomp elektrycznych nie stosuje się ich regeneracji. Z reguły wymiana się część na nową. Inaczej ma się sprawa w przypadku pomp w silnikach diesla. Ich awarie to zwykle obniżona wydajność, ale diagnostyka jest nieco trudniejsza. Często ciężko ustalić czy w danym momencie pompa działa w warunkach pełnej wydajności. Konieczna jest tutaj specjalistyczna diagnostyka lub bezpośredni pomiar na urządzeniu zewnętrznym. Pompy te, z reguły nadają się do regeneracji, lecz koszt napraw bywa wysoki.