Zawieszenie silnika - motopiema.pl
ABARTH / 500 / 595 / 695 (312_) / 1.4 (312.AXD1A)
  1. « Wróc do  motopiema.pl
  2. « Wróc do  Silnik
  3. « Wróc do  Zawieszenie silnika
  4. Zawieszenie silnika
Kategorie
Strona zabudowy
Filtruj

Zawieszenie silnika do ABARTH 500 / 595 / 695 (312_) 1.4 (312.AXD1A) (99[kW] 135[KM])

Strona: z 1

Filtruj wg. producentów

Zaznacz wszystkich
SWAG

PODUSZKA SILNIKA LEWA FIAT PANDA 1.3JTD FIAT 500 SZT SWAG SWAG 70 93 6823

Łożyskowanie silnika

Kod produktu: SW 70936823

Producent: SWAG

Strona zabudowy: na dole Strona zabudowy: z lewej Ciężar [kg]: 0,64 Rodzaj mocowania: Łożysko gumowo-metalowe Ilość: 1
Część pasuje do wybranego pojazdu
Strona zabudowy: na dole Strona zabudowy: z lewej Ciężar [kg]: 0,64 Rodzaj mocowania: Łożysko gumowo-metalowe Ilość: 1
145,03 zł
brutto / SZT.
Dostępny

Mała ilość

PODUSZKA SIL. FIAT 500/PANDA 1,3JTD 07- LE FEBI BILSTEIN 36823

Łożyskowanie silnika

Kod produktu: 36823/FEB

Producent: FEBI BILSTEIN

Strona zabudowy: na dole Strona zabudowy: z lewej Ciężar [kg]: 0,64 Rodzaj mocowania: Łożysko gumowo-metalowe Ilość: 1
Część pasuje do wybranego pojazdu
Strona zabudowy: na dole Strona zabudowy: z lewej Ciężar [kg]: 0,64 Rodzaj mocowania: Łożysko gumowo-metalowe Ilość: 1
122,64 zł
brutto / SZT.
Dostępny

Mała ilość

PODUSZKA SILN.PANDA 1.4 06- ORIGINAL IMPERIUM 25860

Łożyskowanie silnika

Kod produktu: 25860

Producent: ORIGINAL IMPERIUM

Strona zabudowy: z lewej Strona zabudowy: z tyłu Masa [g]: 670
Część pasuje do wybranego pojazdu
Strona zabudowy: z lewej Strona zabudowy: z tyłu Masa [g]: 670
118,54 zł
brutto / SZT.
Dostępny

Mała ilość

PODUSZKA SILNIKA FIAT FEBI BILSTEIN 104392

Łożyskowanie silnika

Kod produktu: 104392/FEB

Producent: FEBI BILSTEIN

Strona zabudowy: z tyłu Ciężar [kg]: 0,584 Rodzaj mocowania: Łożysko gumowo-metalowe Ilość: 1
Część pasuje do wybranego pojazdu
Strona zabudowy: z tyłu Ciężar [kg]: 0,584 Rodzaj mocowania: Łożysko gumowo-metalowe Ilość: 1
0,00 zł
brutto / SZT.
Niedostępny

PODUSZKA SILNIKA ABARTH 500 SZT IMPERGOM ORIGINAL IMPERIUM 25533

Łożyskowanie silnika

Kod produktu: IM 25533

Producent: ORIGINAL IMPERIUM

Strona zabudowy: z prawej Masa [g]: 1250
Część pasuje do wybranego pojazdu
Strona zabudowy: z prawej Masa [g]: 1250
0,00 zł
brutto / SZT.
Niedostępny

PODUSZKA SILNIKA ABARTH 500 FIAT 500 500 C PANDA LANCIA YPSILON SZT IMPERGOM ORIGINAL IMPERIUM 25801

Łożyskowanie silnika

Kod produktu: IM 25801

Producent: ORIGINAL IMPERIUM

Strona zabudowy: oprawa skrzyni biegów Masa [g]: 722
Część pasuje do wybranego pojazdu
Strona zabudowy: oprawa skrzyni biegów Masa [g]: 722
0,00 zł
brutto / SZT.
Niedostępny

PODUSZKA SILNIKA FIAT 500 PANDA SZT IMPERGOM ORIGINAL IMPERIUM 25811

Łożyskowanie silnika

Kod produktu: IM 25811

Producent: ORIGINAL IMPERIUM

Strona zabudowy: oprawa skrzyni biegów Masa [g]: 646
Część pasuje do wybranego pojazdu
Strona zabudowy: oprawa skrzyni biegów Masa [g]: 646
0,00 zł
brutto / SZT.
Niedostępny

PODUSZKA SILNIKA ABARTH 500 FIAT 500 500 C SZT IMPERGOM ORIGINAL IMPERIUM 25877

Łożyskowanie silnika

Kod produktu: IM 25877

Producent: ORIGINAL IMPERIUM

Strona zabudowy: z lewej Strona zabudowy: z tyłu Masa [g]: 584
Część pasuje do wybranego pojazdu
Strona zabudowy: z lewej Strona zabudowy: z tyłu Masa [g]: 584
0,00 zł
brutto / SZT.
Niedostępny

PODUSZKA SILNIKA FIAT 500 500 C SZT IMPERGOM ORIGINAL IMPERIUM 25878

Łożyskowanie silnika

Kod produktu: IM 25878

Producent: ORIGINAL IMPERIUM

Strona zabudowy: z lewej Strona zabudowy: z tyłu Masa [g]: 431
Część pasuje do wybranego pojazdu
Strona zabudowy: z lewej Strona zabudowy: z tyłu Masa [g]: 431
0,00 zł
brutto / SZT.
Niedostępny

PODUSZKA SILNIKA ABARTH 500 FIAT 500 500 C PANDA LANCIA YPSILON SZT IMPERGOM ORIGINAL IMPERIUM 25879

Łożyskowanie silnika

Kod produktu: IM 25879

Producent: ORIGINAL IMPERIUM

Strona zabudowy: z przodu Strona zabudowy: po stronie silnika Strona zabudowy: z prawej Masa [g]: 1653
Część pasuje do wybranego pojazdu
Strona zabudowy: z przodu Strona zabudowy: po stronie silnika Strona zabudowy: z prawej Masa [g]: 1653
0,00 zł
brutto / SZT.
Niedostępny

PODUSZKA SILNIKA ABARTH 500 FIAT 500 500 C SZT IMPERGOM ORIGINAL IMPERIUM 25880

Łożyskowanie silnika

Kod produktu: IM 25880

Producent: ORIGINAL IMPERIUM

Strona zabudowy: z lewej Strona zabudowy: z tyłu Masa [g]: 462
Część pasuje do wybranego pojazdu
Strona zabudowy: z lewej Strona zabudowy: z tyłu Masa [g]: 462
0,00 zł
brutto / SZT.
Niedostępny

PODUSZKA SILNIKA ABARTH 500 FIAT 500 500 C SZT IMPERGOM ORIGINAL IMPERIUM 25882

Łożyskowanie silnika

Kod produktu: IM 25882

Producent: ORIGINAL IMPERIUM

Strona zabudowy: z lewej Strona zabudowy: z tyłu Strona zabudowy: oprawa skrzyni biegów Masa [g]: 657
Część pasuje do wybranego pojazdu
Strona zabudowy: z lewej Strona zabudowy: z tyłu Strona zabudowy: oprawa skrzyni biegów Masa [g]: 657
0,00 zł
brutto / SZT.
Niedostępny

PODUSZKA SILNIKA ABARTH 500 FIAT 500 500 C SZT IMPERGOM ORIGINAL IMPERIUM 25883

Łożyskowanie silnika

Kod produktu: IM 25883

Producent: ORIGINAL IMPERIUM

Strona zabudowy: z lewej Masa [g]: 601
Część pasuje do wybranego pojazdu
Strona zabudowy: z lewej Masa [g]: 601
0,00 zł
brutto / SZT.
Niedostępny

PODUSZKA SILNIKA ABARTH 500 500C SZT IMPERGOM ORIGINAL IMPERIUM 25891

Łożyskowanie silnika

Kod produktu: IM 25891

Producent: ORIGINAL IMPERIUM

Strona zabudowy: po stronie silnika Masa [g]: 1230
Część pasuje do wybranego pojazdu
Strona zabudowy: po stronie silnika Masa [g]: 1230
0,00 zł
brutto / SZT.
Niedostępny
Strona: z 1

Łożyskowanie (mocowanie) silnika - poduszka silnika.

Mocowania silnika tworzy połączenie pomiędzy nadwoziem pojazdu a jednostką napędową. Ich zadaniem jest minimalizowanie wibracji, pochodzących od pracy silnika, przenoszonych na nadwozie, a tym samym na pasażerów. Aktualnie wykorzystuje się poduszki silnika zbudowane jako połączenia:

  • metalowo-gumowe,
  • metalowo gumowe hydrauliczne
  • metalowo-gumowe hydrauliczne sterowane

W przeciwieństwie do standardowych poduszek silnika, elektronicznie sterowane mogą dostosowywać się do różnych obciążeń pochodzących od jednostki napędowej.

Silnik samochodu nigdy nie wibruje równomiernie. Przy znacznym obciążeniu występują zupełnie inne wibracje niż na biegu jałowym. Aby temu zapobiec stosuje się złożone rozwiązania konstrukcyjne dotyczące montażu silnika. Standardowe metalowo-gumowe poduszki slinika to kompromis między optymalnym tłumieniem podczas pracy na biegu jałowym a optymalnym tłumieniem podczas warunków znaczengo obciążenia silnika. Aktualnie stosowane silniki wykorzystują technologię dezaktywacji pracy cylindrów, co również wpływa na generowanie dodatkowych drgań i wibracji. Aby wyeliminować przenoszenie drgań na nadwozie oraz przedział pasażerski, poprzes tosowanie nowoczesnego sterowania jednostką napędową, stosuje się hydrauliczne mocowanie silnika. Dodatkowo mogą być one sterowanie elektronicznie.

Uszkodzenie mocowania silnika może być odczuwane znacząco przez pasażerów w pojeździe. Może mieć również negatywny wpływ na inne podzespoły silnika. Zatem gdy dojdzie do uszkodzenia poduszki silnika należy ją bezwzględnie wymienić, aby nie ucierpiały inne elementy, a sama podróż była komfortowa.