Kompresor / pojedyncze części - motopiema.pl
ABARTH / 500 / 595 / 695 (312_) / 1.4 (312.AXD1A)
  1. « Wróc do  motopiema.pl
  2. « Wróc do  Klimatyzacja
  3. Kompresor / pojedyncze części
Kategorie

Kompresor / pojedyncze części do ABARTH 500 / 595 / 695 (312_) 1.4 (312.AXD1A) (99[kW] 135[KM])

Strona: z 1

Filtruj wg. producentów

Zaznacz wszystkich

KOMPRESOR KLIM.FIAT BRAVO 1.4 07- DELPHI CS20403

Kompresor, klimatyzacja

Kod produktu: CS20403/DEL

Producent: DELPHI

Jakość: Delphi Inside Ograniczenia producenta: ATC śr. koła pasowego [mm]: 100 Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z olejem kompresorowym PAG Olej do sprężarki: PAG 46 ID kompresora: Poly-V5 ID kompresora: Scroll
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego:
Jakość: Delphi Inside Ograniczenia producenta: ATC śr. koła pasowego [mm]: 100 Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z olejem kompresorowym PAG Olej do sprężarki: PAG 46 ID kompresora: Poly-V5 ID kompresora: Scroll
844,21 zł
brutto / SZT.
Dostępny

Mała ilość

KOMPRESOR KLIMATYZACJI FIAT LUCAS ACP296

Kompresor, klimatyzacja

Kod produktu: ACP296/LCE

Producent: LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta: DENSO SCS06 Ilość żeber: 5 śr. koła pasowego [mm]: 100 Ilość oleju [ml]: 80 Olej do sprężarki: PAG 46 Liczba otworów do mocowania: 3 Ciężar netto [kg]: 4
Część pasuje do wybranego pojazdu
Ograniczenia producenta: DENSO SCS06 Ilość żeber: 5 śr. koła pasowego [mm]: 100 Ilość oleju [ml]: 80 Olej do sprężarki: PAG 46 Liczba otworów do mocowania: 3 Ciężar netto [kg]: 4
1099,30 zł
brutto / SZT.
+ kaucja 426,20 zł
Dostępny

Mała ilość

KOMPRESOR KLIMATYZACJI FIAT 500 2010- MAHLE ACP 358 000S

Kompresor, klimatyzacja

Kod produktu: ACP358000S

Producent: MAHLE ORIGINAL

Technika połączeń: PAD Ilość żeber: 5 śr. koła pasowego [mm]: 105 Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym Napięcie znamionowe: 12 Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszczelniającym Olej do sprężarki: PAG 46 ID kompresora: SC06 Czynnik chłodzący: R134a Pojemność napełnienia [l]: 0,05
Część pasuje do wybranego pojazdu
Technika połączeń: PAD Ilość żeber: 5 śr. koła pasowego [mm]: 105 Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym Napięcie znamionowe: 12 Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszczelniającym Olej do sprężarki: PAG 46 ID kompresora: SC06 Czynnik chłodzący: R134a Pojemność napełnienia [l]: 0,05
1064,05 zł
brutto / SZT.
Dostępny

Mała ilość

KOMPRESOR KLIMATYZACJI DENSO DCP09061

Kompresor, klimatyzacja

Kod produktu: DCP09061/DEN

Producent: DENSO

Napięcie [V]: 12 Jakość: OE Ograniczenia producenta: DENSO Ograniczenia producenta: FIAT-GROUP Ilość żeber: 5 Specyfikacje asortymentowa: przykręcany śr. koła pasowego [mm]: 100 Masa [g]: 4650 Ilość oleju [ml]: 50 Olej do sprężarki: PAG 46 YF ID kompresora: SCSB06C napełniony: Czynnik chłodzący: R134a Czynnik chłodzący: R 1234yf
dla numeru OE: 51747318
Napięcie [V]: 12 Jakość: OE Ograniczenia producenta: DENSO Ograniczenia producenta: FIAT-GROUP Ilość żeber: 5 Specyfikacje asortymentowa: przykręcany śr. koła pasowego [mm]: 100 Masa [g]: 4650 Ilość oleju [ml]: 50 Olej do sprężarki: PAG 46 YF ID kompresora: SCSB06C napełniony: Czynnik chłodzący: R134a Czynnik chłodzący: R 1234yf
971,37 zł
brutto / SZT.
Dostępny

Mała ilość

KOMPRESOR KLIMATYZACJI NISSENS 89405

Kompresor, klimatyzacja

Kod produktu: 89405/NIS

Producent: SPREZARKI

śr. koła pasowego [mm]: 100 Ilość biegunów: 2 Pojemność skokowa kompresora [ccm]: 60 Napięcie robocze [V]: 12 Ilość oleju [ml]: 80 Olej do sprężarki: PAG 46 ID kompresora: SCS06 Wersja: O-RINGS INCLUDED Wersja: PREFILLED PAG-OIL Część nowa: Liczba rowków: 5 Czynnik chłodzący: R134a
Ograniczenia producenta: DENSO
śr. koła pasowego [mm]: 100 Ilość biegunów: 2 Pojemność skokowa kompresora [ccm]: 60 Napięcie robocze [V]: 12 Ilość oleju [ml]: 80 Olej do sprężarki: PAG 46 ID kompresora: SCS06 Wersja: O-RINGS INCLUDED Wersja: PREFILLED PAG-OIL Część nowa: Liczba rowków: 5 Czynnik chłodzący: R134a
970,48 zł
brutto / SZT.
Dostępny

Mała ilość

CZESCI SAMOCHODOWE KOMPRESOR, KLIMATYZACJA 8FK 351 114-041 SZT HELLA HELLA 8FK 351 114-041

Kompresor, klimatyzacja

Kod produktu: 8FK 351 114-041

Producent: HELLA

Ograniczenia producenta: Denso Technika połączeń: PAD Ilość żeber: 5 śr. koła pasowego [mm]: 105 Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym Napięcie znamionowe: 12 Olej do sprężarki: PAG 46 ID kompresora: SC06 Czynnik chłodzący: R134a
Część pasuje do wybranego pojazdu
Ograniczenia producenta: Denso Technika połączeń: PAD Ilość żeber: 5 śr. koła pasowego [mm]: 105 Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym Napięcie znamionowe: 12 Olej do sprężarki: PAG 46 ID kompresora: SC06 Czynnik chłodzący: R134a
0,00 zł
brutto / SZT.
Niedostępny

KOMPRESOR KLIMATYZACJI FIAT 500 2010- HELLA 8FK 351 114-541

Kompresor, klimatyzacja

Kod produktu: 8FK351114-541

Producent: HELLA

Ograniczenia producenta: Denso Technika połączeń: PAD Ilość żeber: 5 śr. koła pasowego [mm]: 105 Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym Napięcie znamionowe: 12 Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszczelniającym Olej do sprężarki: PAG 46 ID kompresora: SC06 Czynnik chłodzący: R134a
Część pasuje do wybranego pojazdu
Ograniczenia producenta: Denso Technika połączeń: PAD Ilość żeber: 5 śr. koła pasowego [mm]: 105 Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym Napięcie znamionowe: 12 Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszczelniającym Olej do sprężarki: PAG 46 ID kompresora: SC06 Czynnik chłodzący: R134a
1052,74 zł
brutto / SZT.
Niedostępny

KOMPRESOR DO KLIMAT.PANDA 1.1-1.2 03- VALEO 813171

Kompresor, klimatyzacja

Kod produktu: 813171

Producent: VALEO

Napięcie [V]: 12 Ograniczenia producenta: DENSO Ciężar [kg]: 4,522 Ilość żeber: 6 śr. koła pasowego [mm]: 100 Pojemność [ml]: 80 Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z olejem kompresorowym PAG Olej do sprężarki: PAG 46 ID kompresora: SCS06 Część nowa: Czynnik chłodzący: R134a
Rok prod. do: 2016.08 Kod silnika: 312A1.000 Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna sekwencyjna
Napięcie [V]: 12 Ograniczenia producenta: DENSO Ciężar [kg]: 4,522 Ilość żeber: 6 śr. koła pasowego [mm]: 100 Pojemność [ml]: 80 Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z olejem kompresorowym PAG Olej do sprężarki: PAG 46 ID kompresora: SCS06 Część nowa: Czynnik chłodzący: R134a
0,00 zł
brutto / SZT.
Niedostępny

KOMPRESOR KLIMATYZACJI FIAT VAN WEZEL 1700K090

Kompresor, klimatyzacja

Kod produktu: 1700K090/VNW

Producent: VAN WEZEL

Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe śr. koła pasowego [mm]: 97 Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: dla pojazdu z kierownicą z lewej strony Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym Ilość biegunów: 2 Napięcie robocze [V]: 12 Kształt obudowy wtyczki: owalny Dolot - sr. [mm]: 17,78 Wylot - śr. [mm]: 15,34 Ilość oleju [ml]: 80 Olej do sprężarki: PAG 46 Liczba rowków: 5 Czynnik chłodzący: R134a częściowo napełniony:
Rok modelowy do: 2015
Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe śr. koła pasowego [mm]: 97 Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: dla pojazdu z kierownicą z lewej strony Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym Ilość biegunów: 2 Napięcie robocze [V]: 12 Kształt obudowy wtyczki: owalny Dolot - sr. [mm]: 17,78 Wylot - śr. [mm]: 15,34 Ilość oleju [ml]: 80 Olej do sprężarki: PAG 46 Liczba rowków: 5 Czynnik chłodzący: R134a częściowo napełniony:
0,00 zł
brutto / SZT.
Niedostępny

KOMPRESOR KLIMATYZACJI DENSO DCP09004

Kompresor, klimatyzacja

Kod produktu: DCP09004/DEN

Producent: DENSO

Napięcie [V]: 12 Jakość: OE Ograniczenia producenta: DENSO Ograniczenia producenta: FIAT-GROUP Długość [mm]: 178 Wysokość [mm]: 119 Ilość żeber: 5 Specyfikacje asortymentowa: przykręcany śr. koła pasowego [mm]: 100 Masa [g]: 7000 Ilość oleju [ml]: 50 Olej do sprężarki: PAG 46 ID kompresora: SCSB06C napełniony: Czynnik chłodzący: R134a
Rok prod. do: 2016.08 dla numeru OE: 51747318
Napięcie [V]: 12 Jakość: OE Ograniczenia producenta: DENSO Ograniczenia producenta: FIAT-GROUP Długość [mm]: 178 Wysokość [mm]: 119 Ilość żeber: 5 Specyfikacje asortymentowa: przykręcany śr. koła pasowego [mm]: 100 Masa [g]: 7000 Ilość oleju [ml]: 50 Olej do sprężarki: PAG 46 ID kompresora: SCSB06C napełniony: Czynnik chłodzący: R134a
0,00 zł
brutto / SZT.
Niedostępny
NRF

KOMPRESOR KLIMATYZACJI FIAT 500 2010- NRF 32183

Kompresor, klimatyzacja

Kod produktu: 32183/NRF

Producent: NRF

Ograniczenia producenta: DENSO-EQUIVALENT Kształt: owalny śr. koła pasowego [mm]: 100 Pojemność skokowa kompresora [ccm]: 60 Napięcie robocze [V]: 12 Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z olejem kompresorowym PAG Dolot - sr. [mm]: 18,3 Wylot - śr. [mm]: 15,45 Olej do sprężarki: PAG 46 ID kompresora: SCS06 Liczba rowków: 5 Czynnik chłodzący: R134a
Część pasuje do wybranego pojazdu
Ograniczenia producenta: DENSO-EQUIVALENT Kształt: owalny śr. koła pasowego [mm]: 100 Pojemność skokowa kompresora [ccm]: 60 Napięcie robocze [V]: 12 Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z olejem kompresorowym PAG Dolot - sr. [mm]: 18,3 Wylot - śr. [mm]: 15,45 Olej do sprężarki: PAG 46 ID kompresora: SCS06 Liczba rowków: 5 Czynnik chłodzący: R134a
0,00 zł
brutto / SZT.
+ kaucja 0,00 zł
Niedostępny

KOMPRESOR KLIMAT. FORD NRF 32183G

Kompresor, klimatyzacja

Kod produktu: 32183G/NRF

Producent: NRF

Ograniczenia producenta: GENUINE DENSO Kształt: owalny śr. koła pasowego [mm]: 100 Pojemność skokowa kompresora [ccm]: 60 Napięcie robocze [V]: 12 Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z olejem kompresorowym PAG Olej do sprężarki: PAG 46 ID kompresora: SCS06 Liczba rowków: 5 Czynnik chłodzący: R134a
Część pasuje do wybranego pojazdu
Ograniczenia producenta: GENUINE DENSO Kształt: owalny śr. koła pasowego [mm]: 100 Pojemność skokowa kompresora [ccm]: 60 Napięcie robocze [V]: 12 Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z olejem kompresorowym PAG Olej do sprężarki: PAG 46 ID kompresora: SCS06 Liczba rowków: 5 Czynnik chłodzący: R134a
0,00 zł
brutto / SZT.
+ kaucja 0,00 zł
Niedostępny

KOMPRESOR DO KLIMAT.PUNTO 1.2 60 99-10 AVA QUALITY COOLING FTAK090

Kompresor, klimatyzacja

Kod produktu: FTAK090

Producent: AVA QUALITY COOLING

Jakość: Alternativ Ograniczenia producenta: Denso Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym Dolot - sr. [mm]: 18,0 Wylot - śr. [mm]: 15,4 ID kompresora: SCSB06 ID sprzęgła: PV5 Czynnik chłodzący: R134a
Część pasuje do wybranego pojazdu
Jakość: Alternativ Ograniczenia producenta: Denso Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym Dolot - sr. [mm]: 18,0 Wylot - śr. [mm]: 15,4 ID kompresora: SCSB06 ID sprzęgła: PV5 Czynnik chłodzący: R134a
0,00 zł
brutto / SZT.
Niedostępny

KOMPRESOR DO KLIMAT.PUNTO 1.2 60 99-10 AVA QUALITY COOLING FTK090

Kompresor, klimatyzacja

Kod produktu: FTK090

Producent: AVA QUALITY COOLING

Jakość: Premium Ograniczenia producenta: Denso Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym Dolot - sr. [mm]: 18,0 Wylot - śr. [mm]: 15,4 ID kompresora: SCSB06 ID sprzęgła: PV5 Czynnik chłodzący: R134a
Część pasuje do wybranego pojazdu
Jakość: Premium Ograniczenia producenta: Denso Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym Dolot - sr. [mm]: 18,0 Wylot - śr. [mm]: 15,4 ID kompresora: SCSB06 ID sprzęgła: PV5 Czynnik chłodzący: R134a
0,00 zł
brutto / SZT.
Niedostępny

KOMPRESOR DO KLIMAT.FIAT,FORD,LANCI MAHLE ACP 595 000P

Kompresor, klimatyzacja

Kod produktu: ACP 595 000P

Producent: MAHLE ORIGINAL

Technika połączeń: PAD Ilość żeber: 5 śr. koła pasowego [mm]: 105 Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym Napięcie znamionowe: 12 Olej do sprężarki: PAG 46 YF ID kompresora: SCSB06C Czynnik chłodzący: R134a Czynnik chłodzący: R 1234yf Pojemność napełnienia [l]: 0,05
Część pasuje do wybranego pojazdu
Technika połączeń: PAD Ilość żeber: 5 śr. koła pasowego [mm]: 105 Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym Napięcie znamionowe: 12 Olej do sprężarki: PAG 46 YF ID kompresora: SCSB06C Czynnik chłodzący: R134a Czynnik chłodzący: R 1234yf Pojemność napełnienia [l]: 0,05
0,00 zł
brutto / SZT.
Niedostępny
Strona: z 1

Kompresor klimatyzacji, serce najprzyjemniejszego układu w naszym samochodzie – układu klimatyzacji. Składający się z kilku elementów podzespół uszczęśliwia gdy jest sprawny, potrafi też przysporzyć wielu problemów zarówno z diagnostyką jak i naprawą. Dlaczego ? Co tak naprawdę się psuje? Zaraz postaramy się Państwu wytłumaczyć.
Zaczniemy od samej istoty, czyli do czego służy kompresor klimatyzacji – jest to połączenie czegoś w rodzaju pompy obiegowej ze sprężarką o wysokiej wydajności. Dzięki temu urządzeniu znajdujący się w układzie czynnik chłodniczy zostaje przetworzony (zmienia stan skupienia) z gazu w ciecz. Następnie w układzie zachodzą kolejne procesy zapewniające nam przyjemny chłód w ciepłe dni. Oczywiście sam kompresor nie produkuje chłodu, ale właśnie on jest „sercem” i bez niego układ nie będzie funkcjonował poprawnie.
Wiedząc do czego służy przejdźmy do operacji dających mu długie i bez problemowe życie. Podstawą działania całego układu jest gaz( czynnik) i wchodzący w jego skład olej który cały układ  a zwłaszcza kompresor smaruje, dlatego cykliczne i systematyczne serwisy klimatyzacji są niezbędne. Serwisowanie układu zapewni sprawność klimatyzacji, jednak muszą być one przeprowadzane we właściwy sposób. Oczywiście związane jest to kosztami. Koszty to przede wszystkim czynnik, który z roku na rok jest coraz droższy oraz fakt, że poprawnie wykonany serwis wymaga stosowania odpowiedniego sprzętu. Warto więc zaznaczyć że należy unikać „okazyjnych” ofert serwisowych oraz tanich serwisów. Bagatelizowanie samego serwisu układu oraz jej procedury może powodować ryzyko uszkodzenia kompresora oraz pozostałych elementów instalacji. Niewłaściwy skład mieszanki czy zanieczyszczony czynnik potrafią w mgnieniu oka spustoszyć wnętrze układu, głównie sprężarki klimatyzacji. Tak samo nie właściwym jest tak zwane „dobijanie” układu. Bo wraz z kolejnym doprężeniem czynnika zmienia się skład mieszaniny co za tym idzie jest w nim coraz mniej oleju a to może doprowadzić do zatarcia kompresora. Skutkiem tego może okazać „rozesłanie” opiłków do całego układu klimatyzacji. Oczywiście bezmyślne „dobijanie” może spowodować wzrost ciśnienia czynnika w układzie, co może skutkować wyłączeniem awaryjnym układu poprzez czujnik wysokiego ciśnienia. W ekstremalnych przypadkach może dojść do uszkodzenia układu poprzez rozerwanie przewodów. Innymi słowy każdy serwis powinien polegać na całkowitym odessaniu starego czynnika i uzupełnieniu układu zupełnie nowym, świeżym, przefiltrowanym czynnikiem roboczym. 
Elementy mogące mieć wpływ na niepoprawne działanie układu klimatyzacji.
Kolejnym słabym punktem sprzęgło kompresora, które w poprzedniej generacji kompresorów było odpowiedzialne za uruchamianie podzespołu w momencie gdy wymagaliśmy jego pracy. Główny problem i awaria tego podzespołu, to jego blokowanie bądź uszkodzenie cewki . W jednym i drugim przypadku uruchomienie kompresora jest niemal niemożliwe. Tu jedynym rozwiązaniem i możliwością naprawy jest wymiana elementu, gdyż część nie nadaje się w żaden sposób do regeneracji.
Kolejna istotna kwestia która może uszkodzić nasz kompresor to osuszacz. Jego zadanie to odbieranie nadmiaru wilgoci z czynnika. Należy go również systematycznie wymieniać. To ważne gdyż jeśli nie odbierze on dostatecznej ilości wody ta krąży w układzie docierając także do kompresora. Zgodnie z właściwościami fizycznymi woda jest nie sprężana, a więc jej nadmiar uszkadza dotkliwie układ tłokowy kompresora. Teraz większość z nas zastanawia się, ale jak to? Przecież woda z „klimy” wycieka spod auta. Tu sprostowanie, tylko i wyłącznie woda z zewnętrznych powierzchni parownika wypływa tamtędy i to wyłącznie z powodu różnicy temperatur. Klimatyzacja to zamknięty układ w którym wyłącznie osuszacz wyłapuje wodę (wilgoć). Znając już kilka przyczyn mechanicznych uszkodzeń kompresora, zadajemy sobie pytanie, ale czy coś jeszcze może go unieruchomić ? Owszem. Najzwyczajniej brak gazu (czynnika) a właściwie jego zbyt niskie ciśnienie również blokuje działania sprężarki. To ze względu na fakt, że przy niskim ciśnieniu, temperatury są zbyt skrajne i może dojść do uszkodzenia ze względów fizycznych. Tu kolejna istotna rzecz na którą należy zwrócić uwagę. Zbyt długie powstrzymywanie się od serwisu klimatyzacji również szkodzi, bez gazu klimatyzacja „koroduje” w środku, a to może po jej uruchomieniu spowodować wytworzenie opiłków, które zaszkodzą układowi.
Oczywiście to nie jedyne powody awarii ,ale najpopularniejsze. Uszkodzony pasek osprzętu czy uszkodzone czujniki również mogą zatrzymać kompresor, ale zdarza się to rzadko. Warto nadmienić ze kompresory klimatyzacji oprócz wymiany można także regenerować. Proces ten wyraźnie obniża koszt naprawy unieruchomionej „klimy”, lecz nie zawsze jest możliwy, o czym należy pamiętać.