Koło zamachowe - motopiema.pl
ABARTH / 500 / 595 / 695 (312_) / 1.4 (312.AXD1A)
  1. « Wróc do  motopiema.pl
  2. « Wróc do  Sprzęgło / części montażowe
  3. Koło zamachowe
Kategorie

Koło zamachowe do ABARTH 500 / 595 / 695 (312_) 1.4 (312.AXD1A) (99[kW] 135[KM])

Strona: z 1

Filtruj wg. producentów

Zaznacz wszystkich

KOŁO DWUMASOWE FIAT 500/BRAVO/PUNTO 1,4 07- LUK 415 0678 10

Koło zamachowe

Kod produktu: 415067810/LUK

Producent: LUK

Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna Liczba otworów do mocowania: 6
Część pasuje do wybranego pojazdu
Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna Liczba otworów do mocowania: 6
647,18 zł
brutto / SZT.
Dostępny

Duża ilość

ZESTAW ŚRUB KOŁA ZAMACH. ALFA GIULIETTA/MITO 1,4 08- LUK 411 0169 10

Zestaw śrub, koło zamachowe

Kod produktu: 411016910/LUK

Producent: LUK

Liczba śrub: 6
Część pasuje do wybranego pojazdu
Liczba śrub: 6
42,79 zł
brutto / SZT.
Dostępny

Duża ilość

NOWY INDEKS 415 0678 10 - KOŁO DWUMASOWE FIAT 500/BRAVO/PUNTO 1,4 07- LUK 415 0516 10

Koło zamachowe

Kod produktu: 415051610

Producent: LUK

Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna Liczba otworów do mocowania: 6
Część pasuje do wybranego pojazdu
Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna Liczba otworów do mocowania: 6
1046,95 zł
brutto / SZT.
Niedostępny
Strona: z 1

Koło zamachowe

Koło zamachowe jest to element układu przeniesienia napędu bezpośrednio łączący silnik oraz skrzynię biegów. Połączenie to realizowane jest poprzez elementy sprzęgła.

Jego głównym zadaniem jest przekazywanie momentu obrotowego wytwarzanego przez slinik na elementy sprzęgła oraz resztę układów przeniesienia napędu.

Aktualnie występują dwumasowe koła zamachowe, rzadziej jednomasowe. Podyktowane jest to możliwoscią bardziej równomiernego przekazywanai sił napędowych. Dzięki zastosowaniu dwumasowych kół zamachowych, konstruktorzy oraz producenci "oszczędzili" pozostałą część układu napędowego oraz nadwozia. Ponieważ drgania i wibrajce powstające podczas pracy silnika, niwelowane są przez wzajemne przemieszczenie dwóch mas bewładnych, pomiędzy którymi znajduje się tłumik drgań skrętnych w postaci sprężyny.