Pompa hamulcowa - motopiema.pl
ABARTH / 500 / 595 / 695 (312_) / 1.4 (312.AXD1A)
  1. « Wróc do  motopiema.pl
  2. « Wróc do  Układ hamulcowy
  3. Pompa hamulcowa
Kategorie

Pompa hamulcowa do ABARTH 500 / 595 / 695 (312_) 1.4 (312.AXD1A) (99[kW] 135[KM])

Strona: z 1

Filtruj wg. producentów

Zaznacz wszystkich

HAM.POMPA PANDA,500 1.3 MJT 08- METELLI 05-0681

Pompa hamulcowa

Kod produktu: 05-0681

Producent: METELLI S.P.A.

średnica 1/średnica 2 [mm]: 22,20 Materiał: Aluminium
Dynamika hamowania/jazdy: dla pojazdów z ABS System hamulcowy: Trw
średnica 1/średnica 2 [mm]: 22,20 Materiał: Aluminium
247,01 zł
brutto / SZT.
Dostępny

Mała ilość

POMPA HAM. FIAT 500/PANDA 0,9-1,4/1,3D 04- TRW PMH328

Pompa hamulcowa

Kod produktu: PMH328/TRW

Producent: TRW

Ograniczenia producenta: TRW średnica 1 [mm]: 22,2 Materiał: Aluminium Ilość połączeń: 2 Rozmiar gwintu 1: M10x1
Część pasuje do wybranego pojazdu
Ograniczenia producenta: TRW średnica 1 [mm]: 22,2 Materiał: Aluminium Ilość połączeń: 2 Rozmiar gwintu 1: M10x1
157,48 zł
brutto / SZT.
Dostępny

Mała ilość

POMPA HAMULC. FIAT 500 08- ATE 24.4122-1714.3

Pompa hamulcowa

Kod produktu: 24.4122-1714/ATE

Producent: ATE

średnica [mm]: 22,20 Wymiar gwintu: M10x1 Ilość połączeń: 2 System hamulcowy: Lucas / TRW Długość 1 [mm]: 6 Długość 2 [mm]: 119 Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez zbiornika płynu hamulcowego Dostępne MAPP-Code:
Część pasuje do wybranego pojazdu
średnica [mm]: 22,20 Wymiar gwintu: M10x1 Ilość połączeń: 2 System hamulcowy: Lucas / TRW Długość 1 [mm]: 6 Długość 2 [mm]: 119 Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez zbiornika płynu hamulcowego Dostępne MAPP-Code:
0,00 zł
brutto / SZT.
Niedostępny

POMPA HAMULCOWA POMPA HAMULCOWA ATE 24.4122-1714.3 SZT ATE ATE 24.4122-1714.3

Pompa hamulcowa

Kod produktu: ATE 010914

Producent: ATE

średnica [mm]: 22,20 Wymiar gwintu: M10x1 Ilość połączeń: 2 System hamulcowy: Lucas / TRW Długość 1 [mm]: 6 Długość 2 [mm]: 119 Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez zbiornika płynu hamulcowego Dostępne MAPP-Code:
Część pasuje do wybranego pojazdu
średnica [mm]: 22,20 Wymiar gwintu: M10x1 Ilość połączeń: 2 System hamulcowy: Lucas / TRW Długość 1 [mm]: 6 Długość 2 [mm]: 119 Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez zbiornika płynu hamulcowego Dostępne MAPP-Code:
0,00 zł
brutto / SZT.
Niedostępny
BOSCH

POMPA HAM. BOSCH 0 986 481 092

Pompa hamulcowa

Kod produktu: 0986481092/BOH

Producent: BOSCH

Ilość połączeń: 2 średnica tłoka cylindra: 22,2 Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez zbiornika płynu hamulcowego Rozmiar gwintu 1: M 10 x 1
TECDOC-Nr silnika: 312 A1.000
Ilość połączeń: 2 średnica tłoka cylindra: 22,2 Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez zbiornika płynu hamulcowego Rozmiar gwintu 1: M 10 x 1
0,00 zł
brutto / SZT.
Niedostępny

POMPA HAMULCOWA /TX 33085500/ TANDEM MASTER CYLINDER FTE H229145.7.1

Pompa hamulcowa

Kod produktu: FTE H229145.7.1

Producent: FTE/TEXTAR

otwór o śr [mm]: 22,2 Gwintowana złączka: M10x1 (2x) Materiał: Aluminium System hamulcowy: TRW
Część pasuje do wybranego pojazdu
otwór o śr [mm]: 22,2 Gwintowana złączka: M10x1 (2x) Materiał: Aluminium System hamulcowy: TRW
0,00 zł
brutto / SZT.
Niedostępny

HAM.POMPA PANDA,500 1.3 MJT 08- LPR 1753

Pompa hamulcowa

Kod produktu: 1753.

Producent: LPR S.R.L.

otwór o śr [mm]: 22,225 Wymiar gwintu: 10 x 1 (2) Materiał: Aluminium dla numeru artykułu: 1753 System hamulcowy: TRW
Dynamika hamowania/jazdy: dla pojazdów z ABS
otwór o śr [mm]: 22,225 Wymiar gwintu: 10 x 1 (2) Materiał: Aluminium dla numeru artykułu: 1753 System hamulcowy: TRW
0,00 zł
brutto / SZT.
Niedostępny

POMPA HAMULC. FIAT 500 08- A.B.S. 51150

Pompa hamulcowa

Kod produktu: 51150/ABS

Producent: ABS

Strona zabudowy: z przodu średnica 1/średnica 2 [mm]: 22.22 Ciężar [kg]: 0,54 Materiał: Aluminium Ilość połączeń: 2 System hamulcowy: TRW Rozmiar gwintu 1: 2x M10x1.0 Liczba otworów do mocowania: 2
Część pasuje do wybranego pojazdu
Strona zabudowy: z przodu średnica 1/średnica 2 [mm]: 22.22 Ciężar [kg]: 0,54 Materiał: Aluminium Ilość połączeń: 2 System hamulcowy: TRW Rozmiar gwintu 1: 2x M10x1.0 Liczba otworów do mocowania: 2
0,00 zł
brutto / SZT.
Niedostępny

POMPA HAMULC. FIAT 500 08- CIFAM 202-681

Pompa hamulcowa

Kod produktu: 202-681/CIF

Producent: CIFAM

średnica 1/średnica 2 [mm]: 22,20 Materiał: Aluminium
Dynamika hamowania/jazdy: dla pojazdów z ABS System hamulcowy: Trw
średnica 1/średnica 2 [mm]: 22,20 Materiał: Aluminium
0,00 zł
brutto / SZT.
Niedostępny
Strona: z 1

Pompa hamulcowa

Poma hamulcowa, zwana także głównym cylindrem hamulcowym, ma za zadanie przekształcenie nacisku wywieranego na pedał hamulca na siłę ciśnienia hydraulicznego. Dzieje się tak, iż tłoczek połączony za pomoca dźwigni z pedałem hamulca, napiera na płyn hamulcowy znajdujący się w cylindrze pompy. Tak uzyskane ciśnienie hydrauliczne przekazywane jest za pomocą przewodów hamulcowych to elementów wykonawczych, tłoczka w zacisku lub tłoczka w cylinderku hamulcowym. Pompa hamulcowa to element stosowany zarówno w układach hamulcowych tarczowych oraz bębnowych.

Rozróżniamy dwa rodzaje układów hamuclowych w samochodach. Jeden z nich to obwód gdy przewody z pompy hamulcowej biegną bezpośrednio do elementów wykonawczych typu tłoczek zacisku lub tłoczek cylinderka. Drugi rodzaj układu, to układ gdy przewody z pompy hamulcowej połączone sa z pompą ABS-u. Wniej następuje dodatkowy wzrost lub spadek ciśnienia w przewodach. Dzięki temu następuje regulacja ciśnienia, a co za tym idzie zmienna wartość sily hamowania na poszczególnych kołach.

W każdym z tych typów wyróżniamy dwa układy pośrednie  w pompie, tył - przód, po przekątnej. Stosuje się w celu bezpieczeństwa, gdy jedna sekcja ulegnie awarii, aby była zachowana możliwość zatrzymania pojazdu.

Kierowca podczas jazdy naciska na pedał hamulca kilkadziesiąt lub kilkaset razy. Z reguły nie zdaje sobie z tego sprawy. Dopiero, gdy układ zaczyna niedomagać  kierowca odczuwa możliwość występowania problemu z hamulcem. Gdy wystapi jakakolwiek awaria układu nalezy bezwzględnie udać się warsztatu w celu zdiagnozowania problemu. kategorycznie zabrania się użtykowania pojazdu z niesprawnym układem hamulcowym.